40 rzeczy, które trzeba zrobić przed czterdziestką



Zainspirowana artykułem przygotowanym przez National Geographic 30 rzeczy, które trzeba zrobić przed trzydziestką postanowiłam zrobić własną listę. Z okazji swoich urodzin przedstawiam moją subiektywną listę 40 rzeczy, które warto zrobić przed czterdziestką. To są moje osobiste punkty, które co prawda mogą posłużyć jako inspiracja, ale zachęcam każdego do tego, by stworzył swoją, unikatową listę. Jeśli coś ma się wydarzyć, najpierw warto mieć wizję tego, jak to ma wyglądać. Inaczej pozwalamy, by targał nami los i wchodzimy w to, co przyniesie, jak w masło. 

W mojej liście nie odnoszę się do spraw rodzinnych czy zawodowych. Każdy ma swoją misję i wizję tych obszarów. I to również warto sobie jak najbardziej spisać.  Ja wykonałam to zadanie już wcześniej w moim magicznym zeszycie celów. :)   




No to startujemy. Oto moja złota czterdziestka.

1. Wykąpać się w Victoria Falls Devils Pool.
2. Spotkać się z Kahunami na Hawajach.
3. Zrobić sobie zdjęcie z lamą na Machu Picchu.

4. Spotkać pingwiny w Patagonii. 
5. Zejść w dół Wielkiego Kanionu. 
6. Zaangażować się w działalność charytatywną.
7. Przebiec maraton czyli w moim przypadku totalnie wyjść poza swoją strefę komfortu. ;)
8. Znaleźć swoje plemię czyli przyciągać ludzi o pozytywnej wibracji.
9. Zdrowo i pysznie gotować. 
10. Podejmować decyzje, które są dobre dla Matki Ziemi i dla całej ludzkości. Zabrzmiało górnolotnie, ale chodzi chociażby o segregowanie śmieci czy oszczędzanie energii. :)
11. Mieć domek w lesie albo przy plaży. Gdzieś blisko natury, aby zawsze można było tam wyskoczyć na tzw. "reset". 
12. Wziąć udział w kilkudniowym festiwalu muzycznym poznając na nim ludzi z całego świata.
13. Mieć wygodny samochód rodzinny i mieć z kim w nim jeździć. :)
14. Spotkać się z osobami, które są dla mnie autorytetami/mentorami i nie zwlekać z tym. 
15. Być pewnym swojej misji życiowej i realizować ją.
16. Żyć w zgodzie ze swoimi wartościami i w swoim życiu kierować się zawsze prawdą i dobrem.
17. Pomagać innym.
18. Poprzez swój styl życia sprawić, że wygląda się na 20 lat. :)
19. Mieć dużą biblioteczkę.
20. Sprawić sobie jakiś irracjonalny prezent, który nie musi być koniecznie potrzebny, ale o którym się zawsze marzyło.
21. Panować nad swoim umysłem i emocjami i uważnie się im przyglądać.
22. Zrobić coś z kategorii "nigdy tego nie zrobię".
23. Pozytywnie zaskoczyć nawet samą siebie.
24. Jeździć konno.
25. Surfować (ale nie w sieci ;)).
26. Napisać w końcu tę książkę.
27. Mówić płynnie w kilku językach.
28. Namalować obraz.
29. Sięgnąć po coś z "najwyższej półki".
30. Zjeść lody o smaku zielonej herbaty w Japonii.
31. Odważyć się i odwiedzić w końcu Izrael.
32. Nurkować wśród jakiś przepięknych raf koralowych.
33. Latać i oglądać świat niczym ptak (forma jeszcze nie została określona). :)
34. Stworzyć coś zupełnie nowego.
35. Pojechać na jakieś igrzyska sportowe (w roli kibica oczywiście ;) ).
36. Posadzić drzewo.
37. Otaczać się dobrem i dobrymi ludźmi i zmieniać wszystko w dobro.
38. Wysłuchać historii jakiejś starszej osoby (nie mam już dziadków).
39. Mieć zawsze w wiarę w drugiego człowieka.
40. Nie ograniczać się żadnymi listami. Wychodzić daleko poza nie.

Sprawdzimy jak mi poszło za kilka lat. 

Jestem ciekawa, co jest na Waszych listach. Spisujcie i spełniajcie marzenia!


Julitta Dębska




Obraz: 40 rzeczy

You May Also Like

0 komentarze

Popularne posty

@julittadebska